reklama

..zase som sama, sakra !

2.10.2008 A tak som sa ocitla zase sama. Mám 30ku za sebou a prázdny byt.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
(zdroj: paul knispel)



Nemám náladu na oslavu na ktorú ma pozvala moja stará kamoška s ktorou som si prežila všetko, okrem vraždy. Už jej nemám za zlé, že chrápala s mojími bývalými. Ale každopádne sa musím pekne obliecť, keby som zistila, že ma to stále štve a na oslave sa prezmenu vyskytne nejaký jej bývalý. Chcela by som, aby to nebol jediný dôvod, prečo sa pekne obliekam, ale asi je. Rozhodne tam nejdem hladať vzťah, lásku. Po mojej poslednej skúsenosti si dám pauzu.

Na oslave som si dala niekoľko pohárov červeného vína a jeden dokonca skončil na mojom tričku.. Vylial ho na mňa jeden hrozne sympatický chlap, s ktorým nakoniec skončila moja kamoška, čo obyčajne končí s mojími bývalými. Toho chlapa som videla prvýkrát, tak sa divím, že s ním chcela spať, myslela som, že ju vzrušujú len moji ex. Ale nakoniec som sama pred sebou uznala, že to je jej oslava a jej pripomenutie, že je zase o rok starši a tak si zaslúžila toho naj z tej oslavy.

Mňa celý večer otravoval chlap, ktorý bol červený a vyzeral ako Janko Hraško, ten na mňa počas našeho rozhovoru vylial, už hore spomínané, červené víno. Hneď boli okolo mňa aspoň šiesti chlapi a ukazovali, akí sú múdri a ako vedia reagovať pohotovo a sypali na mňa soľ. ( Keď som si na ďalší deň pozerala fotky z oslavy, zistila som, že ich bolo o polovicu menej, ako som v ten večer videla.) Janko Hraško sa stiahol do úzadia, čo som odcenila.

Pred polnocou vošiel chlap, za ním som videla usmievavo - ožratú tvár Janka Hraška. Chlapík bol v sado - maso koženej maske, koženej čiernej krátkej sukni a vrhol sa na našu oslávenkyňu. Predviedli celom vtipnú show, ale v jej koži by som nechcela byť a teda ani v tej čiernej. Blízko jeho kože som sa vyskytla tesne pred tým, tesne pred tým, než som šla domov. Podali sme si ruky. Bol to chlap, ktorý mal pred 40kou. Veľký židácky nos a sympatický výraz, trocha úchylný a šialený, ale také typy mám rada. Teda aspoň na pokec.




Laura Gilmorová

Laura Gilmorová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Osoba ktorá hľadá, čo sa oplatí hľadať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu